71276506_2667695019948077_3277684638172053504_o___

VESTBYEN Friskole ønsker at være en friskole, hvor kvalitet prioriteres foran kvantitet på alle parametre. En skole med trygge ramme, fagligt fokus og stor indflydelse. En skole med optimale rammer til at skabe livsduelige og dygtige børn og unge, der er klar til fremtiden.

Vi ønsker at prioritere en fornuftig klasse- og skolestørrelse, at afspejle samfundet og dets værdier, samt at bruge de nødvendige ressourcer, så den enkelte elev bliver set, hørt og opmuntret til læring – med optimale rammer for såvel elever som ansatte.

Vi er en fri grundskole, der bygger på de gode værdier fra folkeskolen og udgør et alternativ til denne. Skolen er et samlingspunkt for et aktivt, dynamisk og engageret lokalsamfund, og vil være med til at bevare Holstebro Vestby, som et aktivt bosættelses- og vækstområde.