Fripladstilskud

På VESTBYEN Friskole er det muligt at få fripladstilskud - læs her hvordan:
Skaermbillede_2023-05-25_kl._10.22.53

Politik:

Fordelingssekretariatet er den offentlige instans, der fordeler tilskud til alle landets friskoler.

Ansøgningsskemaet om tilskud til nedbringelse af forældrebetalingudleveres af kontoret på VESTBYEN.

Ansøgningen afleveres på VESTBYEN senest den 30. august . Efter denne dato kan der ikke længere ansøges om tilskud til friplads for skoleåret.

For at komme i betragtning til fripladstilskud skal den samlede husstandsindkomst ligge under de nævnte grænser.

Familier, som kommer i betragtning til fripladstilskud hos Fordelingssekretariatet, har ved ekstra økonomisk behov, mulighed for at søge om et ekstra tilskud direkte fra VESTBYEN. Dette tilskud betales alene af VESTBYEN og vurderingen af, om I har et økonomisk behov for dette, er alene jeres. Ved behov yder vi et tilskud tilsvarende det opnåede beløb fra Fordelingssekretariatet.

I kan få udleveret et ekstra ansøgningsskema på kontoret, hvis I har behov for dette ekstra tilskud.

Kontakt kontoret, hvis du har brug for yderligere oplysninger.