Udlejning

Booking

Booking foregår her:
VESTBYEN stilles til rådighed til både klassearrangementer og private sammenkomster.
Kun medlemmer af Støtteforeningen kan leje Fælleshuset (stort lokale) eller Torvet (lille lokale). Priser fremgår af booking på bookingsiden.
For at kunne booke skal du oprette en bruger i bookingsystemet. Når du vil booke, bliver du bedt om enten at logge ind eller oprette en bruger. Betaling finder sted ved booking og du modtager lejekontrakt + vigtige informationer ang. lejemålet via mail.
Det er ikke muligt at leje, hverken for eller til personer under 25 år, hvilket gælder ved bl.a. fødselsdage, studenterfester, svendegilde mv. Dette er af hensyn til skolens vedligeholdende.

Vigtig vedr. konfirmationer

Da vi har erfaring for at mange er interesserede i at leje Fælleshuset til konfirmationer, og at booking foretages den samme dag, er der en særlig procedure for booking til skolens konfirmationsweekend.
Booking foregår ved lodtrækning efter følgende fremgangsmåde:
Der åbnes op for booking på det tidspunkt, hvor konfirmationsdatoerne for Måbjerg-Ellebæk Sogn frigives.
Booking er ikke mulig via bookingsystemet, men der skal tages kontakt til Danni Bunk Skaarup via mail; DanniSkaarup@live.dk eller 28907962. Der er åbent for booking på den dag, hvor datoen meldes ud via skolens Intra og dagen efter.
På 2. dagen efter udmelding foretages der lodtrækning blandt de interesserede. Herefter vil den heldige blive kontaktet af Støtteforeningen.

For forældre på skolen

Klassearrangementer skal som udgangspunkt ALTID afholdes på Torvet og ikke i Fælleshuset.
Klassearrangementer med børn er gratis
Forældrearrangementer uden børn er gratis
Bookinger til skole/klassearrangementer skal ligesom alle andre bookinger foretages via Støtteforeningens bookingsystem.
Skolen informerer klasseforældrerådene om login og koder til disse bookinger.